تعمیرگاه مرکزی گلرنگ موتور
هوندا سرویس پلاس، سامانه سرویسهای در محل مشتریان هوندا در ایران میباشد .این سامانه ارتباط دائمی و بدون تعطیلی مشتریان و مالکان هوندا با شرکت گلرنگ موتور فامیلی را برقرار می سازد.مشتریان هوندا می توانند در محل کار یا منزل خود تکنسین هوندا را ملاقات کنند. در این طرح، شرکت یک کارشناس خبره را برای خودروی مشتری اعزام می کند. هوندا سرویس پلاس علاوه بر امکان رفع عیب خودروی مشتری (امداد در محل) آمادگی بازدید در محل خودروی مشتری را نیز خواهند داشت. راهنمایی فنی مشتری، اخذ وقت از تعمیرگاه مرکزی، بازاریابی قطعات اصلی و افزودنی های مجاز و … خدمات دیگری است که در زمان بازدید در محل برای مشتریان انجام خواهد شد.
خدمات تخصصی
امکانات تعمیرگاه
استانداردها
ISO 9001
استاندارد بین المللی کیفیت خدمات و محث