معرفی واحد سرویس ایرتویا
تعمیرگاه مرکزی ایرتویا در سال ۱۳۵۷ در شهر تهران به منظور ارائه خدمات پس از فروش کلیه خودروهای تویوتا تاسیس گردید که در چند سال اخیر ارائه خدمات به خودروهای لکسوس را نیز شامل گشته است.
هدف این واحد پس از سال ها بهبود کیفیت خدمات پس از فروش خودروهای تویوتا در سرتاسر ایران و جلب رضایت مشتریان گرامی با به کارگیری استانداردهای کیفیتی و بهترین ابزار آلات و تجهیزات مدرن دنیا بوده است.
کسب امتیاز TSM جهانی و بهترین خدمات پس از فروش تویوتا در ایران از دیگر افتخارات ایرتویا در عرصه تجارت خدمات پس از فروش خودرو در ایران می باشد.این واحد با برنامه ریزی دقیق و پروسه کاری منظم ، موجبات آسایش مشتریان را فراهم آورده که تعامل مابین مشتریان گرامی با سیستم حاکم بر واحد سرویس ، از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری به عمل آورده است.
مشتریان محترم برای پذیرش خودورهای خود جهت انجام سرویس های دوره ای و امور تعمیراتی کافی است با شماره ۷۳۴۵۶ تماس گرفته و با وقت دهی تعمیرگاه ارتباط بگیرند تا بنا به ظرفیت موجود در واحد و زمان دلخواه خود ، وقت پذیرش را رزرو نموده و با مراجعه به موقع از خدمات مورد نیاز خویش استفاده ببرند.ضمن این که شرکت آریتا جهت رفاه حال مشتریان خود ، خدماتی را با عنوان خدماتسرویس در محل در اختیار ایشان قرار داده که می توانند از آن استفاده نمایند.
واحد سرویس نمایندگی مرکزی ، با خدماتی از قبیل عیب یابی با دستگاه ، بالانس کامپیوتری چرخ ها و میزان فرمان با دستگاه خود را از دیگر نمایندگی ها متمایز نمودهاست و نظارت بر کیفیت انجام سرویس ها و تعمیرات توسط بخش کنترل کیفیت واحد انجام می گردد.