تعمیرگاه های کارلکس
تعمیرگاه های ما دارای نشان CARLAX هستند
تعمیرگاه ها
جدیدترین تعمیرگاه های تخصصی
کسانی که به تازگی به خانواده بزرگ کارلکس پیوسته اند
تعمیرگاه تخصصی خودروهای آلمانی با کادر تخصصی مجرب و دارای استانداردهای بین المللی در حوزه خودرو
تعمیرگاه فوق تخصصی اتومبیل های آلمـــــانی ( خارج از محدوده طرح ترافیک) تعمیرات فوق تخصصی انواع
تعمیرگاه تخصصی خودروهای آلمانی با کادر تخصصی مجرب و دارای استانداردهای بین المللی در حوزه خودرو
تعمیرگاه مرکزی پرشیا خودرو دپارتمان سرویس پرشیاخودرو تعمیرگاه مدرن با طراحی
معرفی واحد سرویس ایرتویا تعمیرگاه مرکزی ایرتویا در سال 1357 در شهر تهران به منظور ارائه خدمات
تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس با کادر تخصصی مجرب و دارای استانداردهای بین المللی در حوزه خودرو
بلاگ کارلکس
اخبار و مقالات خودرویی
دانش خود را به روز کنید و خودروی خود را بهتر بشناسید.
تعلیق چرخ
سیستم تعلیق چرخ تعلیق چرخ قسمتی از شاسی است. شاسی از اجزای زیر تشکیل شده است: چرخ ها، بلبرینگ چرخ،
Wheel sensors
سنسورهای چرخ امروزه، سیستم ضدقفل ترمز (ABS) یک خصیصه استاندارد در همه اتومبیل ها در اروپا می باشد.
حامل چرخ
حامل چرخ قسمتی از تعلیق چرخ که بلبرینگ های چرخ را ساپورت می کند به عنوان حامل چرخ شناخته می
بلبرینگهای چرخ
بلبرینگهای چرخ بلبرینگهای چرخ، شفت و اکسل را هدایت و پشتیبانی می کنند. آن ها قسمتی از شاسی هستند که
Vehicle dynamics control
کنترل دینامیک خودرو عبارت "کنترل دینامیک خودرو"، کنترل پایداری الکترونیک" یا "برنامه پایداری
یاتاقان های پشتیبان فنر یکپارچه
یاتاقان های پشتیبان فنر یکپارچه (strut) یاتاقان های پشتیبان فنر یکپارچه (شناخته شده با نام یاتاقان